אל תגעו במשיחי • המנהלים: מחרימים את המחוז החרדי

    דעו, כל הקשיים שמשרד החינוך מערים בדרכינו, גם הרוחניים וגם הגשמיים, הכל הוא למען אותה מטרה להצר את צעדינו ולהקשות עלינו על מנת שבסופו של דבר נכנע ונכרע לבעל
    איתי גדסי 5 Comment on אל תגעו במשיחי • המנהלים: מחרימים את המחוז החרדי

    ההחלטות: מבקשים על נפש ילדנו דור העתיד תנו לנו להמשיך ולחנך את בנינו ובנותינו ברוח ישראל סבא • ועדת הרבנים תפרסם לציבור מידי תקופה את הת"תים הכפופים להוראותיהם, ומכלל הן נשמע לאו

    דעו, כל הקשיים שמשרד החינוך מערים בדרכינו, גם הרוחניים וגם הגשמיים, הכל הוא למען אותה מטרה להצר את צעדינו ולהקשות עלינו על מנת שבסופו של דבר נכנע ונכרע לבעל
    20:48
    21.05.24
    קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל: "מוכנים להסתכן גם למען גופות חטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחנו באחדותינו ועל מנת לנצח במאבק הצודק עלינו להיות מאוחדים ונחושים, וכמחאה על התנכלות משרד החינוך ברוחניות ובגשמיות, אין לשתף פעולה כלל עם הפיקוח, או ללכת להשתלמויות, עד שתשתנה החלטת ועדת הרבנים, והמפקחים והמפקחות, יידעו בדיוק במה מותר להם להתערב ובמה לא. כך כותבים מנהלי מוסדות החינוך בתום כנס תקיף וחריף שהתקיים היום בבני ברק סביב סאגת המחוז החרדי.

    הכנס התקיים באולמי וגשל בב"ב ונשא בו דברים תקיפים ראש ישיבת חברון הגר"ד כהן. עוד השתתפו הגרש"י בורנשטיין שנשא פרקי תהילים, וחברי ועדת הרבנים לענייני חינוך שע"י מועצות גדולי התורה.

    ראש ישיבת חברון הגאון הגדול רבי דוד כהן אמר בכינוס כי "כלל החדרים, חייבים כולם להיות מאוחדים. יש ועדת רבנים שהיא תגיד מה להסכים ומה לא להסכים. ואיפה לקבל את הפיקוח ואיפה לא. ומה שיורו לנו שצריכים להתנגד נתנגד. שזה יגיע ליסוד של החינוך אי אפשר לבוא ולהכתיב.

    "הפיקוח הוא להכתיב דרך וללמד דרך? להשפיל ולבזות. יש דברים שמבזים, הכל בהשפלה וביזיונות. הם עומדים נגד אלו שמחזיקי הרבים. שהשכר שלהם הוא הגדול ביותר בכל הדורות. אלו שעובדים להמשיך את התורה בכלל ישראל. העבודה שלנו בתפילה וזעקה. וצריך שכולנו נהיה מאוחדים כדי לפעול".

    IMG-20160202-WA0043

    ואלו החלטות הכינוס כפי שהוקראו על ידי הרב אברהם רובינשטיין מזכיר מועצג"ת: "אנו פונים לראשי השלטון ולראשי משרד החינוך ומבקשים על נפש ילדנו דור העתיד, אל תגעו במשיחי, תנו לנו להמשיך ולחנך את בנינו ובנותינו ברוח ישראל סבא.

    אנו פונים לכל מי אשר בכוחו לעזור: דעו, כל הקשיים שמשרד החינוך מערים בדרכינו, גם הרוחניים וגם הגשמיים (כל הנהלים למיניהם, נוהל רישוי איתנות פיננסית, נוהל רישום וקבלת תלמידים ועוד שלל גזירות הנוחתות עלינו השכם והערב באיצטלה של סדר ושקיפות), הכל הוא למען אותה מטרה להצר את צעדינו ולהקשות עלינו על מנת שבסופו של דבר נכנע ונכרע לבעל. על כן אנו מתחננים בפני בורא עולם שיעזור לנו לשמור על פך השמן הטהור תשב"ר ומבקשים מכל מי שבידו לעשות דעו עתיד ילדינו בסכנה.

    כוחנו באחדותינו ועל מנת לנצח במאבק הצודק עלינו להיות מאוחדים ונחושים, וכמחאה על התנכלות משרד החינוך ברוחניות ובגשמיות, אין לשתף פעולה כלל עם הפיקוח, או ללכת להשתלמויות, עד שתשתנה החלטת ועדת הרבנים, והמפקחים והמפקחות, יידעו בדיוק במה מותר להם להתערב ובמה לא.

    ועדת הרבנים תפרסם לציבור מידי תקופה את הת"תים הכפופים להוראותיהם, ומכלל הן נשמע לאו".

    כנס חינוך וגשל (10)

    כנס חינוך וגשל (9)

    כנס חינוך וגשל (8)

    כנס חינוך וגשל (7)

    כנס חינוך וגשל (6)

    כנס חינוך וגשל (5)

    כנס חינוך וגשל (4)

    כנס חינוך וגשל (3)

    כנס חינוך וגשל (2)



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      בס"ד

      כנס המנהלים הוא פעמון האזעקה ברגע אמת
      של מוקדי ליבת האושיות של הציבור החרדי – החינוך.

      אם הממשלה תוקפת באמצעות פקידי משרד החינוך
      הרי שזה חץ שמכוון ללב ולא ייתכן שתשאר קואלציה
      כאשר חלק מגורמי הקואלציה קמים להרוג את אושיות
      הצד השני
      הימים הקרובים הם ימי המבחן האם אכן פעמוני האזעקה
      נשמעו היטב אצל מי שצריכים להישמע
      חייב שהיה במיידי שינוי דרמתי , זו היא עת המבחן

    2. 4

      זכות לקבל מלכות שמים בציבור. אבל יש איסור לומר 'ברוך שם' בקול, וכל שכן ג' פעמים. פליאה גדולה!?

    3. 3

      אסור לומר 'ברוך שם' בקול ובציבור. וצ"ע היאך עשו זאת?

    4. 2

      כל מנהלי המוסדות צריכים לבדוק בציציות שלהם
      איזה משכורות הם מקבלים ישירות ממשרד החינוך
      ואיזה הם משחררים לגננות…

    5. 1

      למגיב 2/3. כנראה שלא היית מימיך בתפילת יום כיפור קטן שבה אומרים בקול רם שמע ישראל פעם אחת 3 פעמים ברוך שם וכו' ו7 פעמים ה' הוא האלוקים. הכל בקול רם.